Doomfist háttér: Sokat merítettek a klasszikus verekedős játékokból

Doomfist háttér: Sokat merítettek a klasszikus verekedős játékokból

Már csak egy hét és jön Doomfist élesben is, a mozdulatai mögött pedig Ken köszön vissza.

Most már hivatalos, Doomfist jövő héten csütörtökön érkezik az éles szerverre és a játékosok végre nekikezdhetnek az inter galaktikus pofonok osztogatásának. Ebből az apropóból a fejlesztők megleptek minket egy videóval ahol elmondják mit is jelentett az új karakter fejlesztése. Kiderül, hogy az egyik legnagyobb inspiráció a hős mögött a régi verekedős játékokból ered. Az, hogy a falnak lehet verni az ellenfelet és még akkor is sebződik, egy kicsit mintha a Tekkent idézné. Az Uppercut, pedig egy az egyben Ken egyik legerősebb ütése a Street Fighter sorozatból, a Shoryuken. Csak hasonlítsátok össze ezt a videót és a Hero Preview-ban 3:22-nél kezdődő mozgásokat.

Ez persze csak egy érdekes kis háttérinformáció, ezen kívül a videóban a fejlesztők kitérnek arra, hogy milyen érdekes és felelősségteljes volt kidolgozni Doomfistet. Hiszen a karakterről már a kezdetek óta szó volt, és benne is van az első animációkban, így a rajongókban már kialakult egy elvárás, aminek meg kellett felelni. Ha már adott egy olyan kesztyű, amiről tudjuk, hogy az akár egy felhőkarcolót is le tud bontani, akkor azt nem lehet elkapkodni. Egy olyan mechanikát kell az egész mögé pakolni, amiről minden esetben üvölt, hogy a viselője egy ultrabrutál menő csávó. Az egészet pedig még megfejelik olyan képességekkel, amit még anno Bud Spencer is megirigyelt volna. Ezek után el tudom hinni, ha ránézek a karakterre, hogy végtelen erő rejtezik a kesztyűben és viselőjében egyaránt. Az majd kiderül, hogy a metába is berobban-e.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!