Talicskával szeretnéd tolni a pénzt a cégedbe? Csak dobj ki egy

Talicskával szeretnéd tolni a pénzt a cégedbe? Csak dobj ki egy "csillogó ló"-skint!

Olyan brutális összegekről van szó, amit szinte fel sem lehet dolgozni.

Bizonyára bennetek is felmerült már az a gondolat, hogy miért nem készít minden fejlesztő végtelen mikrotranzakcióra épülő videójátékot, ha ennyire jövedelmező ez a konstrukció. Jó eséllyel egy idő után annyira túltelítődne a piac ezekből a programokból, hogy a gamerek előbb-utóbb elkezdenék a megspórolt összegeiket másba fektetni, mint a következő game passbe vagy skinbe. Nem szabad megfeledkezni azokról a kiadókról sem, akik élből elutasítják ezt a modellt, vagyis azt vallják, hogy ha már megvettél valamit, akkor az a tiéd, úgy kerek, ahogy van. Nem kell a csicsa, nem kellenek az extra költségek. A Larian Studios a Baldur's Gate 3-mal, valamint a CD Projekt Red a The Witcher 3-mal és Cyberpunk 2077-tel megmutatta, hogy ez is lehet a helyes út. De mi a helyzet a Blizzarddal, ahol egy csillogó paci több pénzt generált, mint a világ egyik legjobb startégiai játéka?

Ezeket olvastad már?

Ragyogó ló > Zseniális űrháborús sci-fi

A Blizzard egyik volt fejlesztője elárulta, hogy a Celestial Steed összességében több pénzt hozott a cég konyhájára, mint a StarCraft 2: Wings of Liberty. Ez nem vicc! Egy 25 dolláros mount skinre többet költöttem a játékosok, mint az elmúlt évtizedek talán legjobb RTS-ére. Ameddig ehhez hasonló számokat látnak a könyvelés során a tulajdonosok, addig el kell fogadni a tényt, hogy a gamerek szinte kiapadhatatlan malacperselyekkel rendelkeznek, amit nagyon szívesen elköltenek színes-szagos tartalmakra. 

Neked mi a véleményed a mikrotranzakciókról? Mennyit költenél például egy olyan skinre maximum, ami tényleg nagyon tetszik?

Kövess Minket!



Gamer szótár