A közösség szava:

A közösség szava: "Szükségünk vagy egy supportra, amit élvezetes játszani"

Egy rajongó pedig meg is alkotott egy ilyen karaktert, persze csak papíron.

A Blizzard nem sieti el az új karakterek bevezetését a játékba és a rajongók rendszeresen zúgolódnak emiatt. A Junkertown map bemutatása kapcsán már meg is indultak a találgatások, talán a Queen of Junkertown lesz a következő hős.

De ki is az a Queen of Junkertown?

Eacute;s miért gondolják sokan azt, hogy ő is játszható karakter lesz majd?

Az Overwatch 21 játszható karakterrel indult és az eltelt egy évben összesen négy hős érdekezett még a játékba. Először Ana, mint support, utána Sombra, mint Offense, később Orisa, mint tank, legvégül pedig Doomfist, mint DPS. Ha végignézzük a karakterek listáját, support hősből találunk a legkevesebbet, szám szerint ötöt. Jeff Kaplan véleménye alapján Sombra is annak számít egyébként, viszont a titulusa nem az, szóval maradjunk öt és fél támogató hősnél. 

A véges számú support karakter véges számú variációt jelent a mérkőzések során és manapság már rendszeresen előfordul, hogy csak egy támogatót visz a csapat, mivel a játékosoknak nincs kedvük a sokat használt hősökkel csatába indulni. Természetesen most joggal kérdezhetitek: de hát eddig is könyörögni kellett az embereknek, hogy hozzanak már még egy támogatót, meg ott van a dinka Hanjo is, aki nem hajlandó mással játszani, ez a trend már régóta megvan nem?

Nos igen, a supportok kérdése mindig és kényes volt a meccsek során, azonban egy reddit felhasználó azon a véleményen van, hogy ideje lenne a Blizzardnak készítenie egy újat. A véleményét kicsit túlgondolta és készített is papíron egy support koncepciót, ami szerinte élvezetes játékot jelentene sokak számára. Vágjunk is bele és nézzük meg, milyen karaktert rakott össze!

Az ötlete alapján hasonló hősről lenne szó, mint Mei, azaz a fegyvere egy spray lenne, csak fagy helyett gyógyító izét lőne ki, ami garantálná több csapattárs gyógyítását. Mivel nem passzív lenne, mint Lucio aurája, ezért komolyan oda kellene figyelni a csapattársakkal való mozgásra és célzó képesség sem ártana hozzá. A redditező egyébként összeírta a képességek leírását is, ami nagyjából így nézne ki:

Elsődleges tüzelés

Egy labdaszerű, élettöltő lövedék, ami hasonló lenne Mario vízágyújához a Mario Sunshine játékból. A jobb kattintás a már említett spray lenne, ami ezeket a kicsi labdákat lőné ki a csapattársakra és ha eltaláljuk őket, akkor gyógyulnak. A képesség alapvetően középtávon működne a szóródás miatt, és az első eltalált társnál robbanna a lövedék, 60%-kal nagyobb gyógyulást eredményezve a célpont közelében álló társakra. 

Természetesen lehetne váltogatni a tüzelési módokat a spray és egy sebzéscsökkentő lövedék között. Ott van például az a szituáció, amikor Reinhardt gondol egyet és ész nélkül becharge-ol a tömegbe. Ilyenkor egy Mercy számára öngyilkosság követni, az Ana tudja gyógyítani, de csak ha rálát, Zen Orb of Harmony képessége pedig szintén hasztalan, ha kikerül a látómezőből a célpont, szóval egy felrakható sebzéscsökkentésnek igencsak lenne értelme. 

A dive is megköszönne egy ilyen támogatást, mivel a csata beindulásakor az ellenséges vonalak mögött ők is magukra vannak utalva, szóval jól jönne nekik is egy kis sebzéscsökkentés, de nézzük a másik szemszögéből is. Ha az ellenfél csapata ránk ront, a supportok nagyon könnyen elhaláloznak a Tracer-Genji-Winston ostromtól, szóval nekik is nagy segítség lenne az a pár másodpercnyi védelem. 

Shift

Az ötletgazda ezt a részt nem dolgozta ki különösen, csak annyiban gondolkodik, hogy lehetne váltogatni a sebzés és gyógyítás közt. A multifunkció csak növelné a karakter képességigényét a játékos részéről és nem fordulhatnának elő olyan esetek, mint az OTP Mercy játékosok, akik csak az újraélesztésből élnek. 

Ultimate

Talán a legizgalmasabb rész most következik. mivel az ulti képességek a legerősebbek a játékban. A fiktív karakter egy telepíthető, pumpa szerű eszközzel rendelkezne, ami a használat után nagy területen szórná szét a gumibogyószörpöt a csapattársak számára. A szerkezet nem lenne elpusztítható, mint Orisa Superchargere és akár messzire is el lehetne dobni a csapattársak felé ha a karakterünkkel messze vagyunk a csatától. 

A WelcomeToDarktide névre hallgató ötletgazda egyébként úgy jellemezte az egész fiktív karaktert, hogy skill igényes, aktív hős, akivel kihívás és élvezet lenne a játék. Nevet sajnos nem adott neki, sem háttér történetet, azonban elképzelhető, hogy a jövőben továbbfejleszti a hőst.

A Blizzard egyébként aktívan jelen van a közösségi fórumokon és biztosan ők is olvasták az eredeti posztot. Természetesen csak rajongói koncepcióról van szó, viszont az ötlet mindenféleképpen érdekes. 

Ti mit gondoltok? Szívesen játszanátok ezzel a karakterrel?

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!