Pontosan ezért kell wardot venni a láthatatlan hősök ellen

A lehető legegyszerűbb ellenszer a rejtőzködéssel rendelkező hősök ellen a ward, vagy őrszem, mégis sokan elfelejtik a használatukat.

Maga a láthatatlanság, illetve rejtőzködés a legutáltabb, legfrusztrálóbb mechanika a játékban. Evelynn most kapott reworkje miatt, úgy gondoltuk, hogy szükséges erről is beszélni, ugyanis sokan nem tudják, mitévők legyenek az ilyen hősök ellen.

Evelynn bemutatkozott; és félelmetesebb, mint valaha

A héten már megvillantották Evelynnt, most azonban a képességeit is láthatjuk akcióban. Elég félelmetesre sikerült!

Ha egy ehhez hasonló hős ellen játszol, akkor minden pillanatban résen kell lenned, ugyanis ha egyszer nem figyelsz, akkor fog bekövetkezni a váratlan halál. Ha te játszol a középső ösvényen, akkor neked kell félned a legjobban. Légy biztonságban, de ezzel párhuzamosan félj is a gankektől, hiszen ha nem tiszteled az ilyen hősöket, akkor sokszor az áldozatukká válhatsz.

Az egyetlen titkuk tényleg az, hogy tiszteld őket. Ha úgy érzed, hogy a közelben vannak, akkor menj be torony alá, játssz biztonságosabban. Ha ezt megteszed, akkor az olyan hősök játékát, mint Rengar, Twitch vagy akár Evelynn unalmasabbá teheted, amivel te óriási előnyre tehetsz szert. 

A játékosok általában nem arról híresek, hogy tudják kontrollálni magukat. Magadat visszafogni egy elég nehéz feladat és sokan nem is képesek rá, de higgyétek el, tényleg megéri, és akár a meccset is megnyerheted vele. 

Itt lépnek színtérre a wardok és hogy azok mennyi mindent szolgáltathatnak nekünk. Azért vannak, hogy rálátást kapjunk, ami elég fontos. Miért? Azért, hogy megmentse az életünket egy gank elől? Persze, ez igaz. Azért, hogy biztosak legyünk benne, hogy nem Baronozik az ellenfél? Természetesen. Esetleg azért, hogy elkapjunk valakit, aki éppen egyedül lófrál? Simán.

Ezek mind fontos dolgok, de nem a legfontosabbak. A rálátás megmutatja azt, hogy hol az ellenfél, de ennél van egy még fontosabb dolog: megmutatja azt is, hogy hol NINCS az ellenfél.

Itt merül fel a kérdés, hogy miért rizikós 10 perc után topra gankelni? Pontosan azért, mert az ellenfél megláthat minket, és az alsó ösvényük a dzsungelessel karöltve nagyon simán elhozhat egy sárkányt. Ha jól helyezel el őrszemeket, akkor láthatod, hogy hol az ellenfél dzsungelese, és ez alapján tudsz helyesen dönteni. Vegyél control wardokat és ennek a segítségével a láthatatlan hősöket is jól láthatod. Helyezz el őrszemeket az ellenfél dzsungelében és azt is láthatod, hogy éppen hol farmol, ami akár az életed is megmentheti. 

A legrosszabb dolog az ilyen hősöknél, az az, hogy megláthatjuk őket. Ami persze nekünk nagyon jó, viszont nekik nagy hátrány. Ha meglátjuk őket, akkor az összes erejüket elveszítették. Ha tudjuk, honnan számítsunk rájuk, akkor már nem érhet minket akkora meglepetés, fel tudunk készülni az esetleges gankre. Helyezz el wardokat, és akkor a legtöbb veszély elhárulhat. Ez persze még mindig nem ment meg egy három-négy emberes dive-tól, de az esetek nagy százalékában megmentheti a bőrünket. 

A lényeg: ha olyan hősök ellen játszol, akik láthatatlanok is tudnak lenni, akkor vegyél control wardokat, ugyanis ez az életed, vagy a csapatod életét is megmentheti.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!