Az új dzsungelnek köszönhetően ismét gyorsabban lehetünk 4-esek!

Az új dzsungelnek köszönhetően ismét gyorsabban lehetünk 4-esek!

A dzsungelt ismét megváltoztatták sok tekintetben, de a kreatív játékosok ezúttal is találtak egy útvonalat, amivel megnyerhetjük a szint versenyt.

A dzsungel az mindig is egy érdekes része volt a játéknak, ahol igazán kreatívnak lehet lenni, pedig a Riot mindig próbálja a különböző kiskapukat bezárni. Ennek nyomán javarészt eltörölték a preseasonben a catch-up XP-t (egyedül a buffokon maradt meg). Ennek köszönhetően, elég hamar el tudjuk érni a négyes szintet a dzsungelben. Ezt is a Fnatic elemzője fedezte fel, aki korábban már bemutatott egy kisebb trükköt a pályán, melyről mi is írtunk. Ha esetleg lemaradtatok volna róla; alább pótolhatjátok.

Egy apró trükkel messzebbre érhetnek el bizonyos képességek, mint gondolnátok!

Aioween | 17/11/17 14:23 Mivel a pályát mindig egy bizonyos szögből nézzük, ezért egyes képességek hatótávja torzulhat a mi szemszögünkből, így távolabb is elérnek, ha a pálya egy alacsonyabb pontján állunk. Érdekes trükköt mutatott be Wolle, a Fnatic csapat elemzője, miszerint bizonyos célozható képességek messzebb is elérnek, ha a megfelelő helyről használjuk őket.

Ezúttal a dzsungelben fedezett fel egy kiskaput is, illetve a mai 7.24-es patch-ig egy hibával is lehetett ezt gyorítani. A catch up XP korlátozásával a buffokon meg is emelték ennek mennyiségét, 30 XP-ről 50-re.

Idén ezért volt ennyire könnyű dolga a tankoknak a dzsungelben, mert ez minden szörnyre igaz volt, mindenhol más mértékben, hogy ha lemaradásunk van, akkor bónuszt kapunk, többek közt emiatt is tűntek el nagyrészt a carry dzsungelesek. Ezért is ért annyira sokat a Raptor tábor, ahol ezt hatszor is megkaptuk. Ezt a kaput bezárta ugyan a Riot, de növeléssel egy másikat nyitott meg. Egyébként a gyors szintezésről is írtunk korábban, ahol egy-egy Raptort meghagytunk és lényegében így spóroltunk időt, ez viszont még annál is gyorsabb és hatékonyabb, mindjárt megértitek miért. 

A mai 7.24-es patch-ig ez a megoldás részben épített arra is, hogy a Smite-nak volt egy bugja, miszerint ha egyből elhasználtuk a például a farkasokon, vagy a Raptorokon, akkor resetelődött és csak egy 15 másodperces CD-re került. Elvileg büntethető lenne a bugok használata, viszont azt is nyíltan ki kell jelentenie –leginkább a Riotnak–, ha valami annak minősül és a használatát tiltják. Mivel ilyen nem történt ebben az esetben, nem kaphattunk emiatt büntetést.

Az egész mechanika lényege, hogy bizonyos időpontoknál, illetve az ellenfél szintjétől függően plusz XP-t kapunk buffoknál. Éppen ezért, ha a farkasokon kezdünk, azonnal érdemes volt Smite-olni, amint megjelentek, ekkor ugyebár a Smite mondhatni nem került CD-re, csak a következőt kell megvárni. Ezt a részét már nem lehet használni, mivel javították, de még így is hatékony folyamat. Fontos, hogy csak az egyik kis farkas vigyük el, így nem lépjük meg a kettes szintet egyből. Emiatt, a kék erősítésnél már megkapjuk a +50 XP-t a lemaradás miatt, ebbe mindenképp Smiteoljunk bele, a farkasoknál most már nem érdemes, majd jöhet a Gromp, ezt követően pedig visszafele úton fejezzük be azt az egy árva farkast is. Utána haladhatunk tovább a Raptorokhoz, itt már nem kell figyelni arra, hogy bármit is meghagyjunk. Ha mindent jól csináltunk, akkor eddig a Smite segítségével nagyjából 2:50-2:55-nél jártunk, ez most módosulhat 5-10 másodperccel, és ezt követően már csak a red buff marad, amire újra lesz Smite-unk. Pár másodpercet lehet spórolni azzal, ha tényleg full aggrora megyünk és nem kiteolunk egyáltalán a táboroknál, így papíron akár 3:15-3:20-ra is meg lehet a 4-es szint.

A Smite hiba javításával mint már említettem lassult a folyamat, de még így is bőven működőképes tud lenni, a 4-es szintet jó eséllyel előbb léphetjük meg, mint a legtöbb karakter a pályán.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!