Öt változtatás a BfA-ban spoilerek nélkül

Öt változtatás a BfA-ban spoilerek nélkül

Az mmorpg összegyűjtött nekünk öt dolgot, ami nem árul el semmit a történetből, de a legérdekesebb változtatásokat megmutatja nekünk.

Az új kiegészítőről nehéz úgy információkat tálalni, hogy nem szaladunk bele a történet vagy a területek elmesélésébe. Az alfateszt már egy ideje zajlik, az adatbányászok és a tesztelők pedig sokat dolgoznak azon, hogy minél több újdonságot találjanak. Ezért az mmorpg.com össze is gyűjtött öt változtatást, szigorúan spoilerek nélkül.

Inkább Attack Power, mint fegyver sebzés

Már az alfateszt elején észrevették a játékosok, hogy minden olyan képesség, ami eddig a fegyver sebzésével nőtt, a következő kiegészítőben már Attack Powerrel fog. Emellett a fegyverek Warforge-olása is csak +10-ig mehet, ezzel szerették volna kiegyensúlyozni az olyan kasztokat, amik jól skálázódnak a fegyverekkel és azokat, amik nem. Ez természetesen inkább a melee karaktereknél volt nagyobb probléma, a castereket nem igazán érinti.

A vérző sebzés és a mérgezés Haste-el növekszik.

Másik változtatás a BfA-ban a mérgeket és a vérzést érinti, amik ezentúl a Haste növekedésével scale-elődnek csak úgy, mint a Warlockoknál. Ez leginkább az Assa Rouge-oknak, Feral Druidoknak és Warrioroknak jó hír, akik innentől még erősebbek lesznek. Érdemes viszont végignézni, hogy pontosan mi is változik, ha a játékos a Haste stack-elése mellett dönt. A DoT-ok ideje nem változik, a Rake minden esetben 15 másodperc marad, de az adott tickek gyorsabban érkeznek be, ha több Haste-el rendelkezünk. Tehát ugyanannyi idő alatt, többször sebezzük meg az ellenfelünket, de ezzel csak a DPS-ünk nő.

Hunter pet változtatások

A Hunterek legnagyobb problémája a Legion-ben teljesen érthető volt. Sok faj, mint például a farkasok vagy a Mech-ek nem kaptak különleges képességeket, míg mások –amiket szinte mindegyik Hunter használt– rendelkeztek eggyel. Ezen szeretnének változtatni a következő kiegészítőben. Mindegyik fajnak lesz különleges képessége, néhányan plusz védekező spelleket adnak, vagy dispel-t, lassítást és akár healelni is tudnak majd. Ezenfelül pedig mindegyik spec kap egy külön CD-t is.

  • Ferocity: Bloodlust: a Hunter és a pet is kap 3% leechet passzívban.
  • Cunning: Master's Call: a Hunter és a pet kap 8% sebességet passzívban.
  • Tenacity: Egy aktív képesség, amivel 20%-kal kevesebb sebzést kap a Hunter és a petje is (3 perc CD) és ezenkívül kapnak mindketten 10% HP-t passzívba.

Most jön a trükk az egészben, ugyanis ezeket a spelleket nem lehet átváltani másik petekre, például a Spirit Beastnek mindig Tenacity-ja lesz, míg a Bateknek Ferocity. Ezt nem lehet változtatni.

Új animációk

Sok kaszt kap javított animációkat, nem utolsósorban a Warlockok is, akik ebből kimaradtak a Legion-ben. Szerencsére ezt már videóban is láthatjuk, így, ha valakit érdekel és nem bánja az ilyesfajta spoilereket, nézzen bele a videóba, ami természetesen bármikor változhat, hiszen még csak alfában járunk.

Egyelőre az alfateszttel már jó pár új animációt láthattunk, mint például a Druid Tiger Dash-je és Hibernate-je vagy a Rouge Expose Armorja. Ha nem csak a Warlock képességeit szeretnéd látni videón, itt jó párat megtalálhatsz:

Korai kaszt változtatások és Raid buffok.

Az egyik legjobban várt újdonság a raid buffok visszatérése, ami igazán hiányzott a Legion-ből. Visszatér az Arcane Intellect (10% Intellect egy órára) és a Power Word: Fortitude is (10% stamina egy órára). A Scribe-ok (írnokok) háromféle scrollt tudnak majd csinálni, amik kicsit gyengébbek, mint a spellek, de segíthetnek a Raideken.

War-Scroll of Intellect - +7% Intellect 30 percre.

War-Scroll of Fortitude - +7% Stamina 30 percre.

War-Scroll of Battle Shout - +7% Strength és Agility 30 percre.

Ebben a pillanatban két kaszt tud plusz sebzést adni másoknak. A Rouge-ok megkapták az Expose Armort, ami miatt 5%-kal több sebzést szenvednek el a célpontok. A Demon Hunter-ök pedig a Chaos Brandet kapták, ami miatt 5%-kal több mágikus sebzést szenvednek az ellenfelek.

A tesztelések későbbi szakaszában biztosan találnak még érdekes újdonságokat, de egyelőre ezek tűnnek a legnagyobb változtatásoknak játékmechanikai szempontból.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!