Hogyan tört elő a névtelenségből és lett az egyik legjátszottabb dzsungeles Skarner?

Hogyan tört elő a névtelenségből és lett az egyik legjátszottabb dzsungeles Skarner?

Megvizsgáltuk, hogyan lett Skarner a semmiből ilyen népszerű hős.

Skarner felemelkedésében és sikerességében több dolog is közrejátszott egyszerre, így most már ott tartunk, hogy vagy elhozzuk, ha biztosra akarunk menni, vagy kitiltjuk inkább. A 8.3-as frissítés előtt Skarner nagyon népszerűtlen és egyben gyenge választásnak is minősült. Nem csak azért, mert maga a hős nem állta meg a helyét a metában, hanem azért is, mert a játékosok nem igazán jöttek rá, miként lehetnek hatással a játékra.

Megjelent az első in-game videó az új Ireliáról!

Ez az első alkalom, hogy bármit is látunk az új fajta Ireliából ingame, eddig csak login screen volt!

Összesen 4 alkalommal került kiválasztásra a Major Regions során, mert a dzsungelben olyan hősök domináltak inkább, mint Jarvan IV és Sejuani.

No de mi is történt akkor, hogy ez így megváltozott? Menjünk kicsit vissza az időben.

8.1-ES FRISSÍTÉS

A 8.1-es frissítés volt az, ahol Skarner alap manájának az értéke 272,2-ről 320-ra nőtt és ezen felül, az Energialövedék (E) képessége az 1 másodperces kábítás helyett már 1.5 másodpercig tartott, sőt a lassítás mértéke is a képesség szintjétől függ, ötös szinten már 50%-ról beszélünk. Ha mindez még nem lett volna elég, az aktivált sebzés értéke is itt nőtt meg 25/35/45/55/65-ről 30/50/70/90/110-re.

Na de akkor hogy lehetett mégis gyenge? Úgy, hogy a többi dzsungeles sajnos még így is erősebb volt nála.

8.3-AS FRISSÍTÉS

A 8.3-as frissítés során Skarner pick/ban aránya a közel 0%-os értékről hirtelen 80%-ra ugrott. Ez volt az a frissítés, ahol Sejuani Sarkvidéki roham képességén megnőtt a töltési idő a játék korai szakaszában és Jarvan IV alap páncéljának az értéke is csökkent. Ez a kettő apró tényező már segített Skarnernek abban, hogy sikeresebb lehessen és jobban tudjon érvényesülni társai között. Azonban még Skarner így is lassú volt és kis hatótávolsággal rendelkezett, egy Zac-hez vagy épp Jarvan IV-hez viszonyítva.

RÚNÁK

Amíg az Unsealed Spellbook nem került gyengítésre, a legtöbb Skarner ezt választotta, mert míg a rúna nélkül a smite 90 másodpercenként volt használható, a rúnával ez 67.5 másodpercre csökkent, ami azért nem kis előny volt számára. Emellett a Flash ultik is gyakrabban voltak elérhetőek szintén ennek köszönhetően.

Miután a Spellbook 25%-os csökkenését 15%-ra levették, a legtöbb Skarner átváltott a Predator rúnára, ami ugyebár bónusz mozgási sebességet biztosít a számára, illetve a következő támadás vagy képesség bónusz adaptív sebzést okoz.

A META

Mielőtt Skarner erőre kapott volna, a dzsungelt Zac, Kha'Zix, Jarvan IV és Sejuani uralták. Ezen felül a felzárkózási XP is gyengítésre került még régebben, a 7.22-es frissítés során, ami szintén közrejátszott ebben. Mivel ő gyorsabban tudott haladni a többi karakterrel szemben a dzsungelben, elég hamar szintelőnyre is szert tett általában.

Amennyiben Skarner ellen játszunk, szinte muszáj egy Quicksilver Sasht megvásárolnunk, hiszen ki az a lövész, aki szereti a fagyos hangulatot? Az alábbi videó pedig példákkal is alátámasztva részletesen bemutatja a fentebb leírtakat.

Összegezve: a buffok, a rúnák finomhangolása segített neki abban, hogy mobilisabb legyen és jobb gankeket tudjon végrehajtani, akár a hatos szint előtt. A lassítása és a kiváló farmolási készsége tovább segíti abban, hogy előnyhöz jusson az ellenfél dzsungelesével szemben. Ezek voltak azok apró ám bár együtt már nagy változások, melyet szinte kirobbanó sikert adtak hősünknek, annak ellenére, hogy a 8.5-ös frissítéssel a kábítást 1.5 másodpercről 1.25 másodpercre csökkentették.

Ti mit gondoltok Skarner így jó jelenleg? Nem lett túlzottan egyeduralkodó a dzsungelben?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!



League of Legends - MSI: Kinek fog kedvezni az új patch?

Nagy ugrás vár ránk a tavaszi döntőkről az MSI-ra, két frissítés is érkezett mióta nem láttuk kedvenc csapatainkat. Nézzük kinek kedvez és ki veszítheti a legnagyobbat a 14.7 és 14.8-as patcheken.