Mi lenne, ha nem csak a statokat, de a szintünket is csökkentené a Battle for Azeroth?

Mi lenne, ha nem csak a statokat, de a szintünket is csökkentené a Battle for Azeroth?

Összeszedtük az előnyöket és hátrányokat, hogy megérné-e a sebzésünk és életünk mellett a szintünket is "összenyomni" a következő kiegészítővel.

A WoW következő kiegészítője, név szerint a Battle for Azeroth egy egészen remek és régóta várt funkciót fog elhozni nekünk, hiszen jócskán csökkenti az összes statunkat, amivel végre nem látunk majd milliós HP-kat és sebzéseket. Ez persze több okból is jó és a közösség is már régóta várta, de ma érdekességképpen elkezdünk feszegetni egy másik hasonló témát is, aminek sokan ugyanúgy örülnének.

Szinte már hagyománnyá nőtte ki magát, hogy minden frissítés után öttel vagy tízzel megnövelik a szinthatárt. Ez ezúttal sem lesz másképp, hiszen 110-ről 120-ra növekszik majd a level cap, de mi lenne, ha most, vagy a következő kiegészítő alkalmával ezt is csökkentenék, hogy kicsit leegyszerűsödjön a játék? Mint minden változtatásnak, ennek is lennének hátrányai és előnyei, ezeket pedig megpróbáltuk összeszedni (előre szólok, hogy szerintem ez egy remek ötlet és lehet, hogy kicsit elfogult vagyok, de valószínűleg több pozitívumot fogok találni, mint negatívumot - a szerk.)

Battle for Azeroth Q&A: Összeszedtük a legérdekesebb kérdéseket és válaszokat

Wolfi | 18/04/27 16:20 Kaphatunk egy értelmes magyarázatot és választ arra, hogy miért kerül szinte az összes spell Global Cooldown alá? Április 26-án újabb egy órás kérdezz-feleleket tartott a Blizzard, ahol a jól ismert Ion Hazzikostas próbálta megválaszolni a közösség által feltett legégetőbb kérdéseket.

Pro:

Sokkal átláthatóbb játékmenet és komoly jutalmakkal kecsegtető fejlődés:

Jelenleg mind a 110 szintet felfejlődni néha eszméletlenül unalmasnak és ismétlődőnek tűnik, alig kapunk talenteket és sokszor csak szenvedünk, miközben ugyanazokat a spelleket nyomkodjuk. Ha most félbevágnák a szinteket, sokkal sűrűbben kapnánk talenteket, még ha igazából ugyanannyi idő is telne el. Emellett sok kezdő játékos is jobban érezné magát, ha nem 120, hanem csak 60 vagy 80 szintet kellene felfejlődni.

Tökéletes alkalom, hogy mindent elfelezzenek

Mint azt előbb is említettem, a 120-as szint pont megengedi, hogy minden elfeleződjön. A jelenlegi történeteket, amik 60/70/80/85/90/100/110 szintnél különülnek el, könnyedén levihetnék 40/50/60/65/70/80-ra, amivel pszichológiai szinten felgyorsítanák a fejlődést még akkor is, ha amúgy időben változatlan marad.

Lehetetlen lesz a végtelenségig húzni

Már most soknak tűnik a 120-as szint, pár kiegészítő múlva pedig már 150-nél is lehetünk, ami már tényleg nagyon fura lenne a veterán játékosoknak, míg a kezdőket eltántorítaná, hogy a végtelenségig kell fejlődniük.

Lejjebb csökkennének a játékosok által kínált boostok

Kevesebb szintnél több ember szeretné maga felhúzni a karakterjét, míg ha mostanában valaki úgy dönt, hogy altot szeretne húzni, sokszor kifizetődőbb, ha vesz egy kis goldot igazi pénzből, amit odaad egy boosternek, aki végig lehenteli neki az egész dungeont, miközben a booster nem szerezhet XP-t.

Augusztus 14-én érkezik a Battle for Azeroth és még egy gameplay videót is kaptunk

Több, mint egy hónappal előrébb került a megjelenés, emellett pedig a gyűjtői kiadásról is többet tudtunk meg.

Kontra:

Nehéz lesz elmondani ugyanazt a történetet kevesebb szinttel

Ez a mondat most magáért beszél, hiszen sokszor már így is eltűnik egy-egy kiegészítő történetének a fele. Szerencsére ez sokaknak nem lenne nagy gond.

Rengeteg játékost összezavarhat

Fellépkedni egészen 120-ig, majd vissza 60 vagy 80-ra és újra elölről kezdeni az egészet könnyedén összezavarhatja azokat a játékosokat, akik kihagytak egy-egy kiegészítőt vagy csak most kezdik el a játékot.

Összességében, véleményem szerint a pozitívumok simán letarolják a negatívumokat így a következő kiegészítőben örömmel fejlődnék egy kicsit kevesebbet, -még ha csak a számokról is van szó.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!