A Close Encounters-t a legszórakoztatóbb része miatt vette ki az Epic

A Close Encounters-t a legszórakoztatóbb része miatt vette ki az Epic

Nem egy bug okozta a problémákat, a fejlesztők elítélendőnek találták a légi csatákat és bázisokat.

A Close Encounters egyike azoknak az LTM módoknak, amelyek során a játékosok egy merőben új szemszögből közelíthették meg a játék menetét. Mivel ebben a módban mindössze Jetpacket és shotgunokat használhatunk, a játékosok hamar kitalálták, hogy nagy magasságokba felépíteni, és ott harcolni roppant kézenfekvő és szórakoztató dolog.

Ha esetleg kilövik alólunk a padlót nem történik semmi, hiszen van Jetpack a hátunkon, az ellenfeleinket pedig egyszerűbben észrevehetjük a szabad ég tükrében. Viszont akadtak játékosok, akiknek ez nem tetszett, az Epic Games a Fortnite Reddit oldalán tette közzé, hogy a légibázisokról szóló visszajelzések alapján visszavonják a játékmódot, és megvizsgálják, hogy ezeknek az építményeknek mennyire van létjogosultságuk. Úgy látszik a játékmód jobban megosztotta a közösséget, mint ahogy az elsőre tűnt. 

Én mindeddig azt hittem, hogy az ilyen LTM-ek arról (is) szólnak, hogy a játékosok elborult dolgokat hozzanak létre bennük. Itt ez lett volna a meta, az Epic mégis egyszerűen elvágta az egészet. A lépésük már csak azért is ironikus, mert a sima mérkőzések során is rengetegszer találkozhatunk igazán magas építményekkel, hogyha ügyesebb képességű játékosok csapnak össze egymással, és ott még Jetpack sincs feltétlen, hogy megvédjen a zuhanástól. A negatív visszajelzéseket adó játékosok egyik problémájának egyébként ezt tudom elképzelni, hogy kilőtték alóluk a talajt, és már nem volt szufla a Jetpackjükben. A "visszajelzések alapján" című indoklások egyébként sokszor nagyon homályosak, ezért is állunk értetlenül az eset előtt.

Hogy a fejlesztő csapat miként próbálja majd megfixálni a módot, azt feltehetően még ők sem tudják. Talán csökkentik az építési magasságot? Vagy a Jetpackek hatékonyságán variálnak? Esetleg valamilyen módon nehezebbé teszik a fall damage kikerülését? Egyik sem tűnik egy járható útnak. Pedig a játékmód alapötlete zseniális volt, de sajnos nem élvezhettük túl sokáig. Már az első élesítés után akadtak problémák, mert minden tárgy elérhető volt benne, de aztán megérkezett a kegyelem döfés is, és ki tudja mikor találkozhatunk újra a móddal.

Nektek tetszett ez az LTM? Egyetértetek az Epic döntésével?

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!