LoL: Tényleg kéne voice chat a Solo Queue-ba?

LoL: Tényleg kéne voice chat a Solo Queue-ba?

Más játékában működik, a LoL-ban mégsem kockáztat vele a fejlesztő.

A játékosok közötti megfelelő kommunikáció elengedhetetlen az olyan programoknál, ahol a fő hangsúly a csapatösszhangon van. A League of Legends bár sokszor érződik 1v9-ezésnek, valójában egy ízig-vérig 5v5, ahol minden apró láncszemnek szerepe van a győzelem, illetve a vereség megszerzésében. Az előszezonban a Riot Games bedobta az új pingrendszert, amely tovább bővítette az idézők eszköztárát arra, hogy néhány kattintással kifejezzék szándékaikat a pályán. Hiába a több lehetőség, a SMITE-ban valamiért mégis jobban működik ez a funkció. Van azonban egy olyan lehetőség, amely teljesen kizárná a pingelést és a szövegalapú csetelést. Ez a voice chat, amely bizonyos játékokban működik (hogy mennyire az már más kérdés), de LoL-ban csak a premade-eknek érhető el.

Darshan véleménye

A rengeteg rajongóval rendelkező veterán ismét profi e-sportolónak állt, ugyanis a 100 Thieves kiscsapatába átmenetileg becserélték. Ő volt az, aki a VALORANTot hozta, mint követendő példát. A Riot FPS-ében van voice chat, amely meggyorsítja az akciók hívását, ugyanis nem kell kattintgatni és a billentyűket püfölni az információk átadásához. Ezért lehetne esetleg azzal próbát tenni, hogy a Solo Queue-ban ugyanezt a funkciót elérhetővé teszik a LoL programozói.

A topos pontosan tudja, hogy az ideges megnyilvánulások a mikrofonon keresztül legalább annyira kártékonyak, mintha azt a sima chatbe írnák le. Ettől függetlenül személyesebbnek hat az egész, jobban összeköti az ismeretlen játékosokat, mert továbbra is csapatokról beszélünk, akiket a rendszer 30-40 percre "összezár" egy mérkőzésbe.

A Riot válasza

A fejlesztő-kiadó képviseletében Joe White válaszolt a profi játékos ötletére. A rioter egyetért Darshan több állításával, de véleménye szerint ez nem old meg semmilyen viselkedésbeli problémát. Emellett még újakat is generál, amelyeket aztán a Riotnak kell megoldania. Külön kiemelte White a nőket, valamint azokat az idézőket, akik valamilyen tulajdonságuk miatt egy kisebb létszámú csoporthoz tartoznak.

Összességében nincs változás a kérdéskörben, vagyis hiába lenne rengeteg pozitív következménye az általános voice chat implementálásának a kliensbe, a számos, potenciálisan felmerülő káros hatás miatt nem kockáztat a Riot Games.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.