A Valve kijavította a „wallhacket”, egy órán belül találtak másikat

A Valve kijavította a „wallhacket”, egy órán belül találtak másikat

Rengeteg a változás a legújabb patchben, a „legális wallhack” mellett a bindok működéséhez és a jumpthrowhoz is hozzányúlt a Valve.

A CS2 bétája megkapta tegnap este a második frissítését. A legnagyobb változás kétségkívül a "cl_physics_highlight_active 5" konzolparancs letiltása: ennek segítségével ugyanis bármilyen külső szoftver használata nélkül lehetett látni a falon át az ellenfeleket. Azonban nem kellett sokat várni arra, hogy találjanak egy hasonló előnyt jelentő parancsot, amit ohnePixel élőben próbált ki és sajnos működik. Szóval sok profival egyetértésben azt kell tanácsoljuk, hogyha kaptatok CS2 hozzáférést, egyelőre jobb kerülni az MM-et rajta – vagy számoljatok vele, hogy ilyen módon csalhatnak.

A legújabb frissítésben a fenti változáson túl a hangokhoz, a megjelenéshez és a játékmenethez is hozzányúlt a Valve, továbbá érkezett pár hálózati optimalizáció is. Ami a hangokat illeti, mostantól a karakterünk nyögni fog, ha jókor dobjuk el a gránátokat ugrás közben – ezt csak a játékos hallja. De javították a füstgránátok hagjának időzítését, valamint a halál után beakadó flashbang/gránát hangot is. Ami a játékmenetet illeti, mostantól az HE-gránátok nem fogják befolyásolni a füstöket falon át és jobban fog működni a fegyverek felvétele billentyűhasználattal – ez mindenkinek tetszeni fog.

Ami viszont biztosan nem fog sokaknak tetszeni, hogy a Valve mostantól nem engedi, hogy több akciót rendeljünk (bindeljünk) egy gombhoz. Ez azt jelenti, hogy nem lehet komplett vásárlásokat tenni egy gombra, vagy nem lehet az r_cleardecalst hozzárendelni például a futáshoz, de sorolhatnánk még, mitől esünk így el. Mivel sokaknak nem tetszik a változás és egy bétáról van szó, ez a jövőben még változhat, de a Valve-ról van szó, tehát sosem lehet tudni.

A frissítések teljes listája

[ Hálózat ]
- Több hálózati forgalom optimalizálás.
- A véletlenszerű seedek felvétele most megfelelően deszinkronizálva van a szerver és a kliens kódja között.

[ Vizuális ]
- Javították a fej feletti címkék és a pingelés pozícióit különböző felbontásokon.
- Javították a fényt az ellenségek körül, hogy ne árulja el a helyüket.
- A bombakód mostantól megfelelően törlődik a bomba lerakásának megszakításakor.
- Javították a ritka fegyvervizsgálat animációkat, hogy azok tényleg ritkák legyenek.
- A fegyvervizsgálat, újratöltés, fegyvervizsgálat, újratöltés ("f", "r", "f", "r") jobban megfelel a CS:GO viselkedésének.
- Letiltottak minden fejlesztői konzolparancsot (beleértve a "cl_physics_highlight_active 5" parancsot is).

[ Játékmenet ]
- A HE gránátok már nem befolyásolják a füstöket a falakon keresztül.
- Kikapcsolták a ragdollok ütközését.
- A játékosok többé nem dobnak el fegyvert, ha bónuszfegyvert kapnak Deathmatchben.
- A csaligránátok röppályájának előnézete most már helyesen működik.
- Javították a fegyverek „használ” billentyűvel történő felvételének viselkedését.

[ Beviteli rendszer ]
- Vásárlás menü és eredménytábla mostmár lehetővé teszi a mozgást, miközben fókuszban vannak.
- A csapatbemutató lehetővé teszi a hangcsevegést.
- A  billentyűk többé nem ragadnak be a Steam overlayt megnyitva.
- Javítva sok olyan eset, amikor a felhasználói bevitel összezavarodott.
- Egy billentyűhöz nem rendelhető hozzá több művelet.

[ Hang ]
- Finomhangolták a füstgránát hangjának időzítését.
- Javítottak egy hibát, ahol a flashbang vagy a gránát hangeffektus beakadt, ha a játékos meghalt, miközben a hanghatás aktív volt.
- Hozzáadtak egy dedikált, csak a játékos számára hallható hangot, amikor a gránátot helyesen dobják el ugrás közben.
- A chat wheelt korlátozták, így csak valódi chat wheel sorokat lehet ráállítani a beállítások között.

[ Dust2 ]
- Javítottak egy „lyukat a falban”.

Borítókép: Valve

Kövess Minket!



Közvetítések