LoL: Ezek a hősök több mint kétévente kapnak új skint

LoL: Ezek a hősök több mint kétévente kapnak új skint

Nem részesül ugyanabban az elbánásban az összes LoL-karakter, legalábbis ha kozmetikai tartalmakról van szó.

Nem lehet elégszer említeni azt az üzleti modellt, amelyet a Riot Games követ az összes saját fejlesztésű játékával. Hiába ingyenes a League of Legends, a VALORANT, a Teamfight Tactics, a Legends of Runeterra és a Wild Rift, így is elképesztő összegeket lehet elkölteni mindegyik programon belül mikrotranzakciókra. Mivel jelentős bevételt termelnek a játékosok ily módon a kiadónak, ezért értelemszerűen azokat a karaktereket helyezik előtérbe a fejlesztők, amelyek a legnépszerűbbek. Sajnos így lesznek olyan hősök, amelyek a rövidebbet húzzák. A legjobb példa erre LoL-ban az a lista, amelyen egy nagyon speciális sorrendben szerepelnek a champek. Két skin kiadása közötti időintervallum alapján vannak olyan champek, amelyek átlagosan 2 évnél is többet várnak egy új kinézetre.

Érdekesség, hogy Dr. Mundo valahol a középmezőnyben tanyázik

Zaun legőrültebb orvosa 4 és féléve (!) nem kapott új skint, de a megjelenés után annyira sűrűn készítettek hozzá gúnyát a rioterek, hogy "csak" 501 nappal büszkélkedhet. Szintén nem fért a lista elejére Shyvana, hiába vár már közel 900 napja új skinre. 

De akkor kikről van szó?

Jelenleg összesen 8 karakter van, amelyik legalább átlagosan 730 napja örülhet új hőskinézetnek. Közülük az egyik néhány hete csatlakozott az Inkshadow-családhoz, így ő volt az egyik "arca" a 2023-as MSI-nak.

Az alábbi galériában megtalálod az "elhanyagolt 8-ast", avagy 2 év csak úgy elröppen számukra két megjelent skin között!

Galéria

Kövess Minket!



Gamer szótár


League of Legends - Már a skineket is újrahasznosítja a Riot

Több támadás is érte a Riot Gamest a League of Legends közösség felől miután a játékosok "újrahasznosított" VFX elemeket fedeztek fel a PBE-re felkerült legújabb Tündérkirályság kinézeteken.

League of Legends - Megint pocsék gépeken kell gyakorolnia a Fnatic-nak

Rendszeresen visszatérő probléma a nemzetközi eseményre látogató csapatoknak, hogy nem megfelelő teljesítményű számítógépeken kell gyakorolniuk az adott versenyre. Ebbe futott bele most már sokadik alkalommal Humanoid és a Fnatic.