Ezt a tankot Panzerkampfwagen P40 737 (i) néven is ismerhetjük, ugyanis az olasz megadás után a német hadsereg használta, mint másodlagos egység.
A tank dizájnja már 1940-ben megvolt, azonban problémát találtak a hajtóműben, ezért az első prototípus csak 1942-re lett kész. A tömeggyártás 1943-ban vette kezdetét Torinóban. Az olasz megadás után 1943 őszén a tankot megszerezték a németek és átnevezték Panzerkampfwagen P40 737 (i)-re és másodlagos egységként alkalmazták. Összesen 100 darab készült belőle.
Képek a P26/40 harckocsiról

Paraméterek
Védettség
| HP |
350 (HP) |
| Testpáncél |
50 / 40 / 40 (mm) |
| Toronypáncél |
50 / 40 / 40 (mm) |
Tűzerő
| Páncélátütés |
97 / 130 / 70 (mm) |
Sebzés
|
110 / 110 / 175 (HP) |
| DPM |
1,639 (HP/perc) |
| Újratöltési idő |
4.03 (mp) |
| Tűzgyorsaság |
14.90 |
Mozgékonyság
| Szórás |
0.43 |
| Célzási idő |
2.2 (mp) |
Célzókör szórása
|
|
| Lövés után |
4.00 (α) |
| Toronyforgatáskor |
0.12 (α) |
| Mozgás közben |
0.29 (α) |
| Fordulás közben |
0.29 (α) |
| Toronyforgatáskor teljesen sebességnél |
4.56 (α) |
| Mozgás közben teljes sebességnél |
11.60 (α) |
| Fordulás közben teljes sebességnél |
13.34 (α) |
| Lövegemelkedés / lövegsüllyedés |
+23 / -10 (fok) |
| Toronyforgatási sebesség |
38.0 (fok/mp) |
| Fordulási sebesség |
46.0 (fok/mp) |
| Tömeg / Terhelhetőség |
25.34 / 28.00 (t) |
| Motor teljesítmény |
400 (le) |
| Fajlagos teljesítmény |
15.79 (le/t) |
| Sebesség |
40 / 15 (km/h) |
| Talajellenállás |
1.005 / 1.247 / 2.205 (m/s2) |
Álcázás
| Álcázás álló helyzetben |
25.7 / 6.68 (%) |
| Álcázás mozgás közben |
19.3 / 5.02 (%) |
Felderítés